Nowa sala obsługi interesantów w siedzibie gdańskiego KRUS-u. Wysoki standard oraz unowocześnienia dla personelu i interesantów

Sala z nowym system biletowym znacznie ułatwi organizację pracy. Modernizacja trwała 3 miesiące i kosztowała ponad 200 tysięcy złotych.

– Od dłuższego czasu zmieniamy KRUS, aby być bliżej rolników. Ważna jest profesjonalna obsługa w dogodnych warunkach. Staramy się zmieniać wszystkie placówki. W Starogardzie Gdańskim, Lęborku oraz Malborku już przeprowadziliśmy modernizację. Na pewno na tym nie kończymy. Mamy głowy pełne pomysłów – informuje dyrektor oddziału regionalnego KRUS w Gdańsku Marcin Drewa.

JESTEŚMY TU DLA ROLNIKÓW

W zeszłym roku KRUS obchodził 30-lecie działalności. – Często klienci powtarzali nam, że KRUS jest najbliżej rolników. Wypłacamy świadczenia i ubezpieczenia, ale i przeprowadzamy rehabilitację. Jesteśmy tu dla nich i w ten sposób staramy się pracować każdego dnia. W rankingach ośrodków społecznych często zajmujemy wysokie miejsca, ludzie czują, że chcemy pomagać – mówi dyrektor Drewa.

WSPÓLNY ROZWÓJ

Jak ważna jest współpraca mówił obecny na uroczystości Aleksander Jankowski II Wicewojewoda Pomorski – Rolnictwo w naszym województwie jest istotną częścią gospodarki. Ładnie to się spina z naszymi ostatnimi inwestycjami z „wodami polskimi”. Chociażby plan udrażniania Wisły pomaga rolnikom. Pięknie widać jak wszystko się rozwija – kończy II Wicewojewoda

Jest to pierwszy etap modernizacji. Zarządcy planują teraz odnowić sale lekarskie oraz toalety w budynku.

Kacper Kowalik/raf

Zwiększ tekstZmniejsz tekstCiemne tłoOdwrócenie kolorówResetuj