Od poniedziałku mieszkańcy Gdyni mogą załatwiać kwestie związane z dowodami rejestracyjnymi, dowodami osobistymi czy meldunkami w nowej lokalizacji. Miasto uruchomiło tymczasową siedzibę Wydziału Spraw Obywatelskich u zbiegu ulic 10 Lutego i 3 Maja.
Ma to związek z kompleksowym remontem Sali Obsługi Mieszkańców w Urzędzie Miasta przy alei Piłsudskiego. Jak mówi Łukasz Kamasz z biura prasowego gdyńskiego magistratu, modernizacja parteru w ratuszu potrwa do końca roku.
– W ramach prac zaplanowano wyrównanie podłogi, przystosowanie drzwi, dostosowanie toalet, fakturowe oznaczenia powierzchni, a także montaż balustrad i poręczy oraz biblioteczek z oznakowaniem w alfabecie Braille. Łączny koszt remontu to 3,5 mln zł – informuje.
Punkt obsługi mieszkańców w dawnej siedzibie banku PKO czynny jest codziennie w godzinach 7:00-16:00. Podstawowe sprawy urzędowe załatwiać można też w placówce ratusza w Centrum Handlowym Riviera.
Czytaj też: Sala Obsługi Mieszkańców w gdyńskim ratuszu przejdzie remont. Utrudnienia potrwają do końca roku
Marcin Lange/aKa





