Od piątku w Gdyni działa nowy punkt obsługi mieszkańców. Znajduje się w dzielnicy Chwarzno-Wiczlino, w lokalu przy ul. Tęczowej 37 na osiedlu Hossa.
Jak wyjaśnia Aleksandra Kosiorek, prezydent Gdyni, można tam załatwić wiele urzędowych spraw bez konieczności dojeżdżania do centrum miasta.
„MOŻNA PRZYJŚĆ W KAŻDEJ SPRAWIE”
– Punkt będzie przyjmował mieszkańców od poniedziałku do piątku od 8:00 do 16:00, jak inne w mieście. Można tutaj załatwić najważniejsze sprawy. Mieszkańcy nie muszą jechać do centrum, do Riwiery – podkreśla prezydent.
– Do tego punktu będzie można przyjść w praktycznie każdej sprawie, złożyć wniosek, podanie. To sprawy dotyczące np. zameldowania, wymeldowania, przemeldowania, wydania czy odbioru dowodu osobistego – dodaje Łukasz Kobus, dyrektor generalny Urzędu Miasta Gdyni.
TRZECI PUNKT JEST JUŻ W PLANACH
To drugi punkt obsługi mieszkańca w Gdyni. W lutym miasto planuje otworzyć trzeci przy ulicy Admirała Józefa Unruga.
Tymon Nieśmiałek/aKa





