Spółka Innobaltica zarządzająca systemem Fala musi w najbliższych tygodniach poprawić jakość funkcjonowania wspólnego biletu dla Pomorza – mówił w Radiu Gdańsk wicemarszałek województwa Leszek Bonna.
Pasażerowie narzekają na błędy w aplikacji czy kłopotu ze sprzedażą biletów w pojazdach. Wicemarszałek zapewnił, że błędy zostaną poprawione.
– Najważniejszy cel strategiczny, postawiony przed zarządem spółki InnoBaltica zarządzającym systemem Fala, to zwiększenie wolumenów sprzedaży biletów: i wartościowo, i ilościowo. Drugi cel strategiczny to sprzedaż wszystkich biletów okresowych na terenie Pomorza. Trzeci cel strategiczny: utworzenie hurtowni biletów dla aplikacji komercyjnych. Każdemu operatorowi komercyjnemu bilet będzie sprzedawany za pośrednictwem firmy InnoBaltica – tłumaczył.
Wdrożenie systemu Fala kosztowało ponad 120 milionów złotych.
Z wicemarszałkiem Leszkiem Bonną rozmawiał Kuba Kaługa. Posłuchaj:
js/aKa





