Voice Lab – porozmawiać sobie z kontem bankowym

voice lab logo

Gdyńska firma VoiceLab konkuruje z gigantami światowymi w dziedzinie rozwoju technologii rozpoznawania mowy, biometrii głosu i speech analytics, zdobywając uznanie światowych ekspertów. Po raz kolejny udowadnia tezę, że fantastyczne produkty mogą powstać również w Polsce. W tegorocznym zestawieniu Lider informatyki 2014 wyróżniono Meritum Bank, właśnie za wykorzystanie polskiej myśli technologicznej w procesie tworzenia bankowości mobilnej. Chodzi o wdrożone przez bank rozwiązanie Voicebanking, które umożliwia głosową obsługę aplikacji.

 Ile wydałem w zeszłym tygodniu? Ile pieniędzy wpłynęło na konto? Zadając te i inne pytania aplikacji mobilnej klienci banków będą mogli uzyskać wszystkie interesujące ich  informacje bez łączenia się z konsultantem, używania klawiatury telefonu czy też czasochłonnego przeszukiwania historii transakcji. Wszystko za sprawą technologii, która pozwala urządzeniom „zrozumieć” ludzką mowę. To bardzo proste: wymawiając na głos odpowiednie polecenia głosowe, system rozpoznaje je i udziela odpowiedzi. Mowa o Voicebankigu – innowacyjnym i zaawansowanym rozwiązaniu głosowym, opracowanym przez trójmiejską firmę technologiczną, która wdraża je w pierwszych bankach w Polsce. Z produktów opracowanych przez VoiceLab skorzystał już MeritumBank oraz FM Bank PBP oferując swoim klientom te najnowocześniejsze rozwiązanie komunikacyjne. Następnym krokiem, który podejmie VoiceLab, będzie implementacja kolejnych języków do systemu rozpoznawania mowy: niemieckiego, angielskiego, hiszpańskiego i rosyjskiego.

Posłuchaj rozmowy o głosowych aplikacjach bankowych.
Gośćmi w audycji są Tomasz Szwelnik, Jacek Kawalce i Marcin Kuropatwiński

Zwiększ tekstZmniejsz tekstCiemne tłoOdwrócenie kolorówResetuj