Gdyńska firma VR VISIO robiła wizualizacje dla wielkiego telewizyjnego show w Chinach. Ich pokaz w ramach telent show „Super Girl” oglądało z zachwytem 400 milionów widzów. Wizualizacje powstały przy zastosowaniu techniki face mappingu. W uproszczeniu to obrazy wyświetlane na twarzy modelki. Wyglądają bardzo oryginalnie. W chińskim „Super Girl” publiczność widziała na scenie dziewczynę ze zmieniającą się twarzą. Połacie skóry otwierały się i zamykały ukazując wnętrze. Twarz przybierała kształty robota, gejszy, a nawet tygrysa. Najlepiej zobaczyć to na filmie zamieszczonym na dole artykułu.
Jak doszło do współpracy z TV Hunan? O tym w audycji opowiada Paweł Łaźniak – dyrektor kreatywny i współzałożyciel firmy VR VISIO. Mowa jest też o innych przedsięwzięciach młodej gdyńskiej firmy kreującej obrazy w technologii wirtualnej (VR) i rozszerzonej rzeczywistości (AR). Rozmawiamy między innymi o ciekawej zrobionej dla producenta amerykańskiej luksusowej marki samochodów Cadillac. 360-stopniowy film VR miał swoją premierę na rynku chińskim podczas ostatnich targów motoryzacyjnych w Szanghaju.
Posłuchaj rozmowy z Pawłem Łaźniakiem:
Główny cel VR VISIO to produkcja gier komputerowych tworzonych w technice VR. W czasie rozmowy do siedziby firmy dotarła nowość, okulary Play Station VR Nasz dziennikarz mógł je premierowo przymierzyć i przez podobne okulary oglądał reklamówkę zrobioną dla Cadillaca. Wrażenia znajdziecie w materiale dźwiękowym. Poniżej na filmie maping przygotowany dla chińskiej TV.