Dlaczego mężczyzna robi szybko zakupy, a kobieta całe godziny może spędzać w sklepie? Wyjaśnia Dagmara Habiera

Jak nazwać kogoś kto w niewidzialny sposób wpływa na nasze wybory? Można nawet Bogiem. Ona na takie określenie tylko się uśmiecha, co najwyżej godzi się na Anioła rozwiązującego problemy właścicieli sklepów. Dagmara Habiera tworzy przestrzenie wpływające na codzienne decyzje podczas zakupów. Jest w tym dobra, jedna z najlepszych w kraju.

Dagmara Habiera to ekspert w dziedzinie visual merchandisingu i optymalnej aranżacji przestrzeni sprzedaży. Z wykształcenia jest plastykiem i projektantem. To absolwentka Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi, Wydziału Projektowania Ubioru oraz studiów podyplomowych Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Ostatnio podobno wróciła do malowania obrazów, ale jej główna pasja i zawód to kreowanie przestrzeni sklepowej. Tego uczyła się już samodzielnie, bo w tym fachu nie ma to jak długoletnia praktyka – mówi Habiera.

A jak to jest z tym tytułowym czasem spędzanym w sklepie przez mężczyznę i kobietę? Dowiecie się słuchając audycji.

Włodzimierz Raszkiewicz
Zwiększ tekstZmniejsz tekstCiemne tłoOdwrócenie kolorówResetuj