Ponad 5 tysięcy osób uczestniczy w konferencji InfoShare. Do dyspozycji gości są trzy sale. W prasie jednak w ogóle nie ma informacji o tej imprezie. To największa konferencja nowych mediów w Środkowo-Wschodniej Europie.
Jeśli chodzi o liczbę uczestników InfoShare jest trzecią największą tego typu konferencją w całej Europie. – Przyglądam się temu trochę z zewnątrz. Tę konferencję zorganizowali prywatni ludzie, którzy przeżyli fantastyczną przygodę. Żyjemy z wielkich procesów biznesowych i powinniśmy promować Gdańsk jako niezwykłe miejsce do pracy. Ten event powinien dotrzeć do ludzi decyzyjnych, żeby mogli ten sektor wziąć pod uwagę przy budowaniu strategii kraju – mówił o niskim nagłośnieniu imprezy w prasie Maciej Grabski, prezes Olivia Business Centre.
REKLAMA NIE JEST POTRZEBNA
Według Piotra Koniecznego z portalu Niebezpiecznik.pl, który na konferencji pojawił się już po raz ósmy, InfoShare nie potrzebuje żadnej reklamy. – Wydaje mi się, że wszyscy, którzy są w naszej branży, wiedzą o tej konferencji. To trochę taki wirtualny świat. Brak konferencji w prasie nie jest żadną przeszkodą. Do innych krajów raczej nie docieramy lokalnymi gazetami – stwierdził Konieczny.
„TROCHĘ RÓWNOLEGŁE ŻYCIE”
W konferencji biorą udział przedstawiciele startupów i innych nowych technologii z całej Europy. – Być może InfoShare schodzi na drugi plan w prasie lokalnej. Jednak to konferencja nowych mediów i w ten sposób docieramy do uczestników. To trochę równoległe życie. Tak naprawdę z tym, co robimy, chcemy dotrzeć do jak najszerszego grona ludzi odpowiedzialnych za nowe technologie – zaznaczał prezes Akademii InfoShare Marcin Pokojski.
Konferencja InfoShare rozpoczęła się 18 kwietnia w gdańskim Amber Expo i potrwa przez trzy dni.
Posłuchaj audycji:
Wiktor Miliszewski