Infolinia ułatwi kontakt z Krajową Administracją Skarbową. „Każda pomoc jest mile widziana”

Od wtorku, 1 października, w sprawach podatkowych można dzwonić na infolinię Krajowej Administracji Skarbowej. Z porady może skorzystać każdy podatnik.

Czy infolinia KAS to dobry pomysł? Czy korzystanie z tej formy pomocy będzie proste i przydatne? Między innymi nad tym zastanawiali się w audycji „Ludzie i Pieniądze” zaproszeni goście: Arkadiusz Gasperczyk, wiceprezes ABSL na Trójmiasto, HR menadżer Wipro, Tomasz Kloskowski, prezes portu lotniczego Gdańsk, im. Lecha Wałęsy i Mateusz Marmołowski z EduSense. Program poprowadziła Iwona Wysocka.

– Nie wiadomo, jak szybko otrzymamy interpretację danego problemu. Jestem ciekaw, jak chcemy uzyskać jednolitość odpowiedzi. Czy to będzie zależało od tego, do kogo się dodzwonimy, czy po prostu będziemy otrzymywali informację, że w ciągu sześciu miesięcy wrócimy do państwa z odpowiedzią – skomentował Mateusz Marmołowski.

„WIĘKSZOŚĆ ZAPYTAŃ BĘDZIE PROSTA”

– Jeśli chodzi o pojedynczych obywateli to myślę, że to może dużo rzeczy rozwiązać. Większość zapytań będzie raczej prosta – dodał Arkadiusz Gasperczyk.

– Każda pomoc, nawet jeśli będzie ona trochę ułomna, jest mile widziana. Pozytywnie oceniam inicjatywę, a „w praniu” wyjdzie, jak to zadziała – ocenił z kolei Tomasz Kloskowski.

Co ważne, dzwoniący na infolinię Krajowej Administracji Skarbowej będą rozmawiać z pracownikiem, a nie z botem.

Posłuchaj audycji:

raf

Zwiększ tekstZmniejsz tekstCiemne tłoOdwrócenie kolorówResetuj