Tym razem w audycji „Złapane w Sieci” przyglądamy się promocji lokalnych marek. Patrząc przez pryzmat nowych mediów możemy zwrócić uwagę, że Internet wykorzystywany jest do promocji nie tylko produktów fizycznych, ale na przykład konkretnych regionów. Jakie sposoby można wykorzystać i jakie historie najlepiej opowiedzieć za ich pośrednictwem? Zapraszamy do wysłuchania audycji, w której pojawią się odpowiedzi na te pytania.
Rozmawiamy z Martą Ciechanowską, która realizuje projekt Morze Żuławy. Mówimy o autentyczności w przekazie, tym co może inspirować i historiach, które chcemy przekazać. Zaczynamy jednak od początków promocji regionu za pośrednictwem pewnego bloga, a kończymy dzisiaj – kiedy miejsca i regiony mają swoich miłośników między innymi na Instagramie. Zachęcamy do odsłuchu, a więcej wydań audycji „Złapane w Sieci” znajduje się TUTAJ.
Filip Jędruch