Test Kia Ceed drugiej generacji

To nie jest rynkowa nowość. Kia Ceed drugiej generacji jest w sprzedaży od 2012 roku. Chcieliśmy jednak sprawdzić co kryje się za sukcesem jej dobrej sprzedaży. Auto wciąż skutecznie konkuruje na rynku kompaktów, a to jak wiadomo zadanie nie łatwe. Atutem Ceeda wydaje się być przede wszystkim przewidywalność. Samochód w nowej odsłonie wygląda ciekawiej i nowocześniej niż poprzednik, ale wciąż nie przykuwa uwagi przechodniów. To po prostu porządny kompakt.

W ciągu tygodni w salonach ma pojawić się odświeżona wersja Ceed’a. W przyszłym roku zapewne pojawi się kolejna jego generacja. Cennik Ceed’a zaczyna się od 55 tysięcy złotych. Rozsądna wersja L z silnikiem 1,6 GDI to wydatek 70 tysięcy.

sk/as
Zwiększ tekstZmniejsz tekstCiemne tłoOdwrócenie kolorówResetuj