Najnowsze trendy, najlepsze sztuczki i najtrafniejsze porady – wszystko z myślą o maniakach social mediów. W Gdańskim Inkubatorze Przedsiębiorczości Starter odbyła się kolejna edycja Social Media Show.
– Social media są fantastyczną okazją dla startup-ów, aby dotrzeć do swojego odbiorcy, poznać jego potrzeby i cały czas być blisko – przekonywała Anna Wylężek z Inkubatora Starter. – Często wystarczy dobry pomysł, aby w fajny sposób wypromować swój biznes. I właśnie o tym tutaj mówimy.
NAJWAŻNIEJSZY JEST DIALOG
Tydzień otworzył panel „Socialowe tips and tricks”, prowadzony przez Annę Ratajczak-Piotrowską i Tomasza Piotrowskiego z firmy Beefective, współpracującej z takimi markami jak home&you czy T.Deker.
– Pomagamy firmom zaistnieć w nowych mediach i pokazujemy jak skutecznie wykorzystać innowacyjne narzędzia marketingowe. Pracowaliśmy zarówno po stronie agencji reklamowych oraz ich klientów, więc dobrze wiemy jak połączyć te dwa światy i jakich błędów uniknąć – mówią o sobie.
W gdańskim Starterze opowiedzieli, o czym warto pamiętać planując działania w mediach społecznościowych, przedstawili najnowsze i najskuteczniejsze formaty postów i reklam na Facebooku oraz Instagramie. Słuchacze dowiedzieli się też co aktualnie jest modne, a co przechodzi do socialowej historii.
– Najważniejszą zaletą mediów społecznościowych jest dialog. Możemy rozmawiać z klientem, a nie tak jak kiedyś tylko wrzucać newsy na stronę internetową – mówiła Ania Ratajczak-Piotrowska.
DLA MŁODYCH BIZNESÓW
Wśród kolejnych paneli znalazły się m.in. „(Nie)bój się bloga czyli social media ponadpokoleniowe”, „Weź przyszłość TV w swoje ręce!”, „Snapchat, czyli telezakupy XXI wieku”.
– Na to wydarzenie przychodzą osoby, które albo są na początku swojej drogi biznesowej i zastanawiają się jak najskuteczniej rozwijać markę, albo tacy, którzy już mają firmę, ale chcieliby dotrzeć do większej rzeszy klientów lub rozbudować ofertę – podsumowuje Anna Wylężek.
Social Media Show to wydarzenia cykliczne. Kolejna edycja odbędzie się z rok.