Mieszkasz w Starogardzie Gdańskim i chcesz usunąć azbest z dachu? Możesz złożyć wniosek o dofinansowanie

Prezydent Miasta Starogard Gdański informuje, że mieszkańcy, zainteresowani usunięciem ze swoich posesji wyrobów zawierających azbest, mogą starać się o dofinansowanie. Wnioski o udzielenie dofinansowania wraz z załącznikami należy składać w Urzędzie Miasta w terminie do 1 kwietnia 2016 roku.


O udzielenie dofinansowania mogą ubiegać się właściciele budynków, którzy planują w 2016 roku wymienić eternitowe pokrycie dachowe, zmienić elewację budynku albo usunąć płyty azbestowe z terenu swojej nieruchomości.

DEMONTAŻ, TRANSPORT I ZABEZPIECZENIE

Dofinansowanie obejmować będzie koszty związane z demontażem, transportem oraz zabezpieczeniem i unieszkodliwieniem odpadów zawierających azbest. Wartość dofinansowania może wynieść nawet do 100% poniesionych kosztów kwalifikowanych.

WNIOSKI I FORMULARZE

Kompletny wniosek wraz z załącznikami należy złożyć w Urzędzie Miasta, przy ul. Gdańskiej 6, w kancelarii podawczej, pok. nr 01 w nieprzekraczalnym terminie do dnia 01.04.2016 r.

Formularz wniosku dostępny jest w Wydziale Techniczno Inwestycyjnym – pok. nr 105 lub na stronie internetowej miasta www.starogard.pl.

Wnioski, które wpłyną do kancelarii tutejszego urzędu po dniu 01.04.2016 r. nie będą rozpatrywane przez tutejszy urząd.

amo

Zwiększ tekstZmniejsz tekstCiemne tłoOdwrócenie kolorówResetuj