Hala Olivia zyska nowy wizerunek. Znikną z niej reklamy, które zastąpi świetlna iluminacja. Obiekt będzie miał także nową elewację i wymienione zostaną przeszklenia.
Remont ma polegać na odtworzeniu pierwotnego stanu hali. Wykonawcy na złożenie oferty mają termin do 25 kwietnia. W 90 proc. o wyborze decydować będzie cena, w 10 – okres gwarancji. Zwycięzca przetargu będzie musiał zakończyć wszystkie prace do końca wrześnie bieżącego roku.
ZMIANA SIĘ PRZYDA
Hala Olivia ma już ponad 40 lat. W tym czasie jej otoczenie dość mocno się zmieniło. Obok powstaje nowoczesny kompleks biurowy Olivia Business Centre, jest też Alchemia i kampus Uniwersytetu Gdańskiego. Goście Komentarzy Radia Gdańsk przyznali, że przyda się zmiana wizerunku budynku.
– Mnie się ta wizualizacja podoba, jest stonowana, a jednocześnie nadaje charakteru całej bryle. Wydaje mi się, że to jest jednak ważne w kontekście tych reklam, ale również unowocześnienia hali – mówił Jan Hlebowicz z Gościa Niedzielnego. – Kierunek zmian jest pożądany i jak najbardziej słuszny – dodał.
mar