Te paliwa kupuje nawet kilka razy więcej klientów. Lotos już się dostosowuje

Koncern Lotos planuje sprzedawać paliwa segmentu premium na 100 stacjach Lotos Optima, czyli w placówkach działających w segmencie ekonomicznym – poinformował Lotos w poniedziałkowym komunikacie.

Jak informuje koncern, paliwa premium będą sprzedawane na tych stacjach Optima, gdzie jest to uzasadnione ekonomicznie, a infrastruktura pozwala na powiększenie oferty.

3/4 STACJI

Według Lotosu do końca tego roku paliwa premium będą dostępne na ponad 3/4 wszystkich stacji działających w jego sieci.

KILKA RAZY WIĘCEJ

Lotos zaczął sprzedawać swoje paliwa premium w 2007 roku pod marką Dynamic. Jak informuje gdański koncern, statystyki wskazują, że dynamika konsumpcji paliw premium jest kilkukrotnie większa niż standardowych.

Na koniec czerwca tego roku w sieci Lotosu działało 485 stacji, z czego 204 pod logo Optima.

PAP/mili

Zwiększ tekstZmniejsz tekstCiemne tłoOdwrócenie kolorówResetuj