Trwa awaria bankowości elektronicznej w PKO BP. Klienci nie są w stanie zalogować się na konto banku zarówno na stronie internetowej, jak i w aplikacji mobilnej. Obsługa klientów w oddziałach i agencjach PKO Banku Polskiego również nie jest możliwa.
O sprawie poinformował bank m.in. na swoim Facebooku. W komunikacie czytamy:
„Szanowni Państwo,
Informujemy, że obecnie z powodu usterki technicznej, niezależnej od banku, dostęp do serwisu iPKO oraz aplikacji IKO jest utrudniony. Trwają prace nad przywróceniem dostępu do usług. Jednocześnie informujemy, że karty płatnicze działają prawidłowo. Przepraszamy za utrudnienia”.
Szanowni Państwo, z powodów technicznych dostęp do serwisu iPKO, Inteligo i aplikacji IKO jest utrudniony. Pracujemy nad przywróceniem pełnego dostępu do serwisów. Przepraszamy za kłopoty.
— PKO Bank Polski (@PKOBP) 26 października 2018
Nie wiadomo, jak długo potrwa awaria. O zmianach będziemy informować Państwa na bieżąco.
mkul