Zielona woda w kranie. Co zrobić, gdy taka pojawi się u nas?

Grupa GPEC przeprowadzi prace polegające na barwieniu wody sieciowej. Celem akcji jest sprawdzenie szczelności wymienników do wytwarzania ciepłej wody. Dlatego woda w kranie może zmienić kolor.  „Barwienie wody to najskuteczniejszy sposób na wykrycie nieszczelności wymienników służących do wytwarzania ciepłej wody. Wykonywane jest przy użyciu barwnika spożywczego, posiadającego atest i w pełni bezpiecznego dla zdrowia mieszkańców.”  – czytamy w komunikacie Grupy GPEC.

Barwienie wody jest cyklicznym działaniem służącym zmniejszeniu strat ciepła, których konsekwencją są wyższe rachunki za ogrzewanie i ciepłą wodę. W zabarwionej wodzie można się umyć, jednak nie powinno się jej ani pić, ani używać jej do gotowania.

CO ZROBIĆ, JEŚLI W NASZYM KRANIE POJAWI SIĘ ZIELONA WODA?

Jeżeli w naszym kranie pojawi się zielona woda, to oznacza, że wymienniki, które służą do wytwarzania ciepłej wody są nieszczelne. Należy wówczas skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta Grupy GPEC. Można to zrobić mailowo, pisząc na adres bok@gpec.pl lub telefonicznie – 58 52 43 580. Awaria powinna być naprawiona do 24 godzin.

pb

Zwiększ tekstZmniejsz tekstCiemne tłoOdwrócenie kolorówResetuj