Wszystko dzięki aplikacji, którą uruchomił urząd miasta. Zgłaszać można niemalże wszystko, co jest związane z infrastrukturą i bezpieczeństwem w mieście.
Dzięki aplikacji mieszkańcy Starogardu Gdańskiego mogą zgłaszać utrudnienia i awarie w okolicy. Po takim zgłoszeniu można śledzić, kiedy i jak dany „problem” zostanie rozwiązany.
SZEROKIE SPEKTRUM ZAGADNIEŃ
Zgłoszenia mogą dotyczyć uszkodzeń, dewastacji i bezpieczeństwa, ale nie tylko. – Może to być także stan dróg, zalegające śmieci, problemy wodno-kanalizacyjne czy problemy z odśnieżaniem zimą – wylicza Małgorzata Rogala ze starogardzkiego urzędu miejskiego.
Jak podkreśla urzędniczka, po wypełnieniu formularza na stronie wygeneruje się kod, który umożliwi zdobycie informacji na temat tego, co stało się ze sprawą, gdzie została skierowana i czy już jest zamknięta.
Tomasz Gdaniec/mmt