Koncern Amazon ogłosił plany utworzenia w Polsce do końca 2021 roku 650 nowych miejsc pracy w dziale obsługi klienta. Zwiększenie zatrudnienia jest następstwem uruchomienia nowego centrum obsługi klientów w Gdańsku, które funkcjonuje od początku marca. Nowe stanowiska będą obejmowały wirtualnych i stacjonarnych pracowników, obsługujących klientów polskojęzycznych, jak również niemiecko-, francusko- i włoskojęzycznych.
– Cieszymy się, że w naszej rozwijającej się w szybkim tempie bazie operacyjnej w Polsce powstanie 650 nowych miejsc pracy. Jest to odzwierciedleniem naszego zaangażowania we wspieranie rozwoju lokalnej społeczności – wyjaśnia Jean-March Dupont, dyrektor działu obsługi klienta w UE. – Osoby zatrudnione w obsłudze klienta w Polsce to świetni pracownicy. Ten fakt miał ogromne znaczenie dla naszej decyzji o zatrudnieniu kolejnych kandydatów. Jesteśmy pewni, że oni również zapewnią doskonałą obsługę klientom Amazon, zarówno w Polsce, jak i w Europie.
Do tej pory Amazon stworzył w naszym kraju ponad 18 tysięcy stałych miejsc pracy. Powstały one w dziewięciu nowoczesnych centrach logistyki, biurze Amazon Web Services w Warszawie oraz Centrum Rozwoju Technologii Amazon w Gdańsku, które dostarcza innowacyjne rozwiązania zasilające produkty i usługi Amazon na całym świecie, w tym rozwiązania głosowe dla Alexy. Dziesiąte centrum logistyczne w Świebodzinie zostanie otwarte w 2021 roku, zwiększając zatrudnienie Amazon w Polsce o ponad tysiąc nowych miejsc pracy.
OBSŁUGA ZAMÓWIEŃ, PRODUKTÓW I PŁATNOŚCI
Dział Obsługi Klienta tej firmy działa w imieniu i na rzecz klientów. Zespół ten jest odpowiedzialny za udzielanie odpowiedzi na różne pytania z ich strony – m.in. związane z zamówieniami, produktami, płatnościami – i dostarczanie rozwiązań w oparciu o innowacyjne narzędzia i technologie.
Kandydaci doceniający wygodę pracy w domu będą mogli ubiegać się o stanowiska wirtualne, podczas gdy ci, którzy wolą pracować w biurze, mogą znaleźć pracę stacjonarnie w Gdańsku. Wcześniejsze doświadczenie w obsłudze klienta nie jest warunkiem koniecznym, ale kandydaci powinni biegle posługiwać się językiem polskim, francuskim, niemieckim lub włoskim – w zależności od rynku, który będą obsługiwać. Osoby zatrudnione mogą liczyć na szkolenia i regularne wsparcie, które pomogą im rozwijać karierę.