Do poradni specjalistycznych przez internet i call center. Słupski szpital uruchomił aplikację

(fot. Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Słupsku)

Pacjenci Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego w Słupsku mogą łatwiej zapisać się na wizyty do lekarzy specjalistów. Na stronie internetowej szpitala została uruchomiona aplikacja asystent pacjenta. Jest to dodatkowe narzędzie do komunikacji z rejestracją do poradni specjalistycznych.

Słupski szpital uruchomił nową usługę dla pacjentów. Mowa o aplikacji, dzięki której można zapisać się na wizyty w poradniach i do lekarzy specjalistów.

– Nasza aplikacja jest intuicyjna, na bieżąco obsługuje ją 9-osobowy zespół pracowników call center, którzy przejmują wnioski, odpowiadają na wiadomości i oddzwaniają do pacjentów. Dzięki czemu dostęp do proponowanych przez nas usług jest łatwiejszy – zapewnia Marcin Prusak, rzecznik słupskiego szpitala.

Asystent pacjenta znajduję się na głównej stronie słupskiego szpitala (www.szpital.slupsk.pl) w prawym dolnym rogu ekranu. Dzięki aplikacji pacjent ma mieć uzyskać łatwy kontakt ze szpitalem, szybki dostęp do informacji na stronie szpitala, automatyczne potwierdzenie odbioru wiadomości, przesyłanie plików w popularnych formatach czy możliwość wysłania e-recepty. Aplikacja podpowie jak przygotować się do badań i potwierdzi, że zgłoszenie zostanie obsłużone.

Call center Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego w Słupsku rejestruje do poradni: neurologicznej, neurochirurgicznej, ortopedycznej, chirurgii ogólnej, chirurgii onkologicznej, hematologicznej, dermatologicznej, gruźlicy i chorób płuc, neonatologicznej, onkologicznej, anestezjologicznej, chirurgii naczyniowej, otorynolaryngologicznej, urologicznej, chorób zakaźnych, kardiologicznej, bariatrycznej i chirurgii dziecięcej.

Joanna Merecka-Łotysz/ar

Zwiększ tekstZmniejsz tekstCiemne tłoOdwrócenie kolorówResetuj