Pomorski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia w Gdańsku wydłużył w poniedziałki godziny obsługi klientów. Aktualnie wszystkie zainteresowane usługami NFZ osoby mogą zgłaszać się do placówek funduszu na terenie województwa pomorskiego w poniedziałki od godziny 8:00 do 18:00, a w pozostałe dni tygodnia w godzinach od 8:00 do 16:00.
Nowy harmonogram pracy obowiązuje na sali obsługi klientów przy ulicy Podwale Staromiejskie 69 w Gdańsku, w punktach obsługi klientów przy ulicy Śląskiej 53 w Gdyni i w Chojnicach przy ulicy Leśnej 10, a także w delegaturze w Słupsku przy ulicy Poniatowskiego 4.
CO MOŻNA ZAŁATWIĆ?
We wszystkich wymienionych placówkach można potwierdzić tak zwany profil zaufany, uzyskać pomoc w założeniu Internetowego Konta Pacjenta lub poradzić się w sprawie skorzystania z mobilnej aplikacji mojeIKP, wyrobienia dla siebie lub najbliższych Europejskiej Karty Ubezpieczenia Zdrowotnego (EKUZ), zweryfikowania prawa do świadczeń, złożenia wniosku o dobrowolne ubezpieczenie zdrowotne lub leczenie uzdrowiskowe, sprawdzenia czasu oczekiwania i pierwszych dostępnych terminów wybranych świadczeń medycznych. Można także zgłosić skargę.
Mat. pras./MarWer