W audycji Głos Pracownika porozmawialiśmy o pracownikach sieci sklepów Biedronka, którzy zostali zwolnieni po tym, jak kupili artykuły, korzystając z promocji, która funkcjonowała przy wadzie systemu. Zapytaliśmy również ekspertów, jak bezpiecznie przygotować się do powrotu pracowników na stanowiska w kolejnym etapie odmrażania gospodarki. Było także o techno etyku, czyli zawodzie, który może się pojawić w ciągu najbliższych 10 lat. – Jeżeli tak duży pracodawca uruchamia tak dużą akcję, powinien wszystko dopiąć na ostatni guzik, a nie iść spać w nocy, kiedy akcja „hulała” – mówił Alfred Bujara, Przewodniczący Sekretariatu Krajowego Handlu, Banków i Ubezpieczeń NSZZ „Solidarność”. – Odpowiedzialność ponosi pracodawca. Ta akcja była bardzo duża, do sklepów poszło mnóstwo ludzi. Za to nie mogą odpowiedzialności ponosić pracownicy, oni nie ustalają cen. Pracownicy również mieli prawo zrobić zakupy jako klienci. Nie rozumiem postępowania pracodawcy – dodał.