Bloger z Gdańska zrobił akcję charytatywną. Zebrał prawie 30 tysięcy złotych w 4 dni

Jacek Kłosiński promuje ksiązkę

Gdański bloger Jacek Kłosiński zrobił coś podwójnie niezwykłego.Napisał książkę, której cały nakład 1000 egzemplarzy rozszedł się w ciągu 4 dni. Zebrał przy tym pieniądze na charytatywny cel. Prawie 30 tysięcy złotych trafiło na konto Akademii Przyszłości. To fundacja, która wspiera dzieciaki z trudnych rodzin, mające z różnych względów gorszy start: funduje dodatkowe zajęcia pozalekcyjne, wspiera w edukacji, rozwija ich potencjał. Powiedzenie o Jacku Kłosińskim, że jest blogerem wymaga uściślenia. Wiele osób postrzega blogerów jako tych, którzy robią zdjęcia kotletom. Z nim jest inaczej. Jacek Kłosiński nie prowadzi strony zajmującej się stylem życia on prowadzi stronę poświęconą stylowi pracy. Na klosinski.net znajdziecie porady jak efektywnie i kreatywnie organizować sobie czas pracy.

„Pracy poświęcasz prawie 25% czasu, którym dysponujesz w ciągu roku. Pewnie zgodzisz się ze mną, że szkoda marnować go na zajęcia, które nie dają satysfakcji.” twierdzi Jacek. O tym co robi najlepiej chyba mówią tematy, które ostatnio poruszał na blogu: Czy prowadzenie fanpage ma nadal sens?, Jak wygrać z perfekcjonizmem!, Pięć rzeczy, które ograniczają naszą kreatywność!, Programy do kompresji i zmniejszania plików graficznych, itd, itp…

Jacek Kłosiński promuje książkę i ogłasza akcję charytatywną na pomagam.pl

Jacek Kłosiński prowadzi blog i robi szkolenia, a ostatnio zamarzyło mu się, żeby zrobić coś charytatywnie. Akcja blogera wypaliła w 100 procentach. Napisał książkę „Narodziny marki”. – Budowanie marki kojarzy się głównie z biznesem, jednak warto spojrzeć na ten temat trochę szerzej. Każdy z nas na pewnym etapie swojego życia tworzy markę – zakładamy zespoły muzyczne, koła naukowe czy np. stowarzyszenia. Dla tego wszystkiego potrzebujemy nazwy, logo, przyda się także identyfikacja wizualna, czy np. strona internetowa. Jak to zrobić, co jest ważne, podstawowe ? Książka to esencja wiedzy na ten temat – opowiada Jacek Kłosiński.

Cały dochód z książki bloger przeznaczył na Akademię Przyszłości. „Narodziny marki”, w cenie 30 złotych za egzemplarz, znalazły odbiorców w ciągu 4 dni. Teraz Jacek Kłosiński z partnerami, których namówił do przedsięwzięcia, zamierzają zrobić dodruk i ponownie sprzedać książkę z przeznaczeniem na charytatywny cel.

Jacek Kłosiński w Radiu Gdańsk
Jacek Kłosiński opowiada o kuilisach akcji charytatywnej i książce „Narodziny marki” w Radiu Gdańsk. Fot.RG

 – Samemu nie udałoby mi się wszystkiego przygotować. Potrzebowałem solidnych partnerów, którzy pomogą mi chociażby w druku i projekcie graficznym. Po długich poszukiwaniach, udało mi się znaleźć osoby, z którymi znaleźliśmy wspólny język, i które naprawdę chciały pomóc. Nic by z tego nie wyszło bez wsparcia Drukarni Internetowej Chroma – która bezpłatnie wyprodukowała 1000 sztuk poradnika oraz Studia Less – którego projektantki włożyły mnóstwo pracy i wysiłku, by ta publikacja cieszyła również oczy – mówi Jacek Kłosiński.

KLIKNIJ TUTAJ >>> BLOG JACKA KŁOSIŃSKIEGO

Włodzimierz Raszkiewicz
Zwiększ tekstZmniejsz tekstCiemne tłoOdwrócenie kolorówResetuj