Moda w czasie pandemii to nie tylko ubrania i dodatki. Z Kapucziną patrzymy na sytuację w branży profesjonalnym okiem

Trzy spotkania, trzy tematy i trzy spojrzenia na modę w czasie pandemii. W kolejnych audycjach Radio Trendy przyglądaliśmy się temu, co w tym sezonie słychać w dziedzinie mody. Czy obecna sytuacja wpłynęła na to, co będzie trendy i czy da się stworzyć ciekawą stylizację „na czasie”, nie mogąc jeszcze w pełni swobodnie „buszować” w sklepach i secondhandach?

Rozmawialiśmy o wiosennych trendach w modzie damskiej, sprawdzimy, co w tym sezonie słychać na wybiegach, gdzie główną rolę odgrywają panowie. Czy by być trendy, wystarczy odświeżenie garderoby, czy jednak mężczyzn czeka absolutna, ubraniowa rewolucja?

 

(Fot. archiwum prywatne)

Pojawił się też wątek niełatwy. Tak, jak w niemal każdej branży, tak i tutaj, da się odczuć skutki pandemii. Te, które są widoczne dla nas, konsumentów, to tylko wierzchołek góry lodowej. Problemy mają nie tylko sklepy i producenci odzieży, ale także, a może przede wszystkim, projektanci, fotografowie, modele czy influencerzy, którzy z dnia na dzień stracili wszystkie zlecenia.

O tym, jak w tym momencie wygląda praca w branży i jak długo może potrwać nadrabianie strat oraz wracanie do normalności, Martyna Kasprzycka pytała >>>Paulinę Rudnicką<<<, stylistkę i autorkę bloga >>>Kapuczina<<<, która modą zajmuje się już prawie dekadę, a jej stylizacje, ale też lifestylowe wpisy, obserwują obecnie dziesiątki tysięcy fanów.

Zwiększ tekstZmniejsz tekstCiemne tłoOdwrócenie kolorówResetuj