No Code i Low-Code – nowa era w tworzeniu produktów cyfrowych

W kolejnym wydaniu audycji omawiamy trendy związane z No Code i Low Code, które rewolucjonizują sposób tworzenia aplikacji i produktów cyfrowych. Igor Subocz, współzałożyciel No Code Poland, dzieli się przykładami zastosowań tych technologii oraz ich wpływem na procesy biznesowe. Podkreśla, jak No Code umożliwia szybkie testowanie pomysłów. Zapraszamy też na wydarzenie pod patronatem Radia Gdańsk!

No Code i Low Code to trendy, które zmieniają sposób tworzenia aplikacji – dzięki nim możemy stworzyć stronę internetową, aplikację dla rodziny czy usługę dostępną w sieci. Rośnie liczba narzędzi, które umożliwiają tworzenie w tym trendzie, a sama praca z nimi może przypominać układanie klocków. Gdzie szukać wiedzy i jak zacząć? Internet pełen jest grup, gdzie można szukać odpowiedzi na pytania, dostępne są kursy czy tutoriale, a często same narzędzia zapewniają bazę wiedzy.

A jeśli chodzi o wydarzenie? No-Code Event #2 odbędzie się 30 i 31 października w gdańskim IKM. Zaplanowano prelekcje, warsztaty i spotkania networkingowe. WIĘCEJ

Inne wydania audycji „Świat Nowych Mediów” znajdziecie TUTAJ. Podobne tematy związane z Internetem, aplikacjami i nowymi mediami poruszaliśmy w audycji „Złapane w Sieci”, odcinki archiwalne są dostępne TUTAJ.

Zachęcamy do wysłuchania audycji:

Filip Jędruch

Zwiększ tekstZmniejsz tekstCiemne tłoOdwrócenie kolorówResetuj