Marka osobista w Internecie

(fot. Pexels)

Czym jest marka osobista w Internecie i czy wystarczy mieć konto w mediach społecznościowych, żeby ją tworzyć? Na co powinniśmy zwracać uwagę, kreując treści umieszczane w sieci i jak znaleźć miejsce dla siebie? Na te i inne pytania odpowiada Krystian Ficek z Agencji Roxart.

Na pewno ważne są kanały komunikacji – na przykład na LinkedIn znajdziemy bardziej sprofesjonalizowaną społeczność i będziemy tam starali się pokazać z innych stron niż na innych portalach. Ważne, żeby podchodzić do naszej obecności w Internecie świadomie i znać swój cel. Jeśli będziemy wiedzieli, po co tam jesteśmy, łatwiej będzie nam zaplanować konkretne działania i osiągnąć sukces.

Zachęcamy do odsłuchania innych wydań audycji „Złapane w Sieci”, które znajdą Państwo TUTAJ.

Filip Jędruch

Zwiększ tekstZmniejsz tekstCiemne tłoOdwrócenie kolorówResetuj