Honda Jazz prowadzi się sama, ale mogłaby mieć lepszy silnik

honda1

Nowoczesna, bezpieczna i zaskakująco przestronna. Taka jest Honda Jazz. Jesienna nowość przypomina swojego poprzednika, ale jej stylistka jest jeszcze bardziej podobna do tej z Hondy Civic.

Wystające tylne lampy, mocne przetłoczenia na boku, wystający przedni spojler – to cechy szczególne Jazza.

 

Tym jednak, co jest największym atutem samochodu, jest jego funkcjonalność. Tylne siedzenia z funkcją Magic Seats pozwalają przewozić na podłodze bardzo wysokie przedmioty. Rozłożenie oparć na płasko sprawia, że przestrzeń bagażowa rośnie do niemal 900 litrów.

honda2

Auto samo monitoruje tor jazdy, martwe pole i prędkość. Ostrzega, pomaga i czyta znaki. Na wielu polach myśli za kierowcę.

honda3

Jedyne zastrzeżenia można mieć do silnika 1.3. Z ważącym nieco ponad tonę Jazzem na niskich obrotach radzi sobie przeciętnie. Ożywa dopiero bliżej czerwonego pola.

honda4

Cennik zaczyna się od 59 900 złotych. Samochodu do testów użyczyła firma Honda Gdynia.

Posłuchaj audycji:

Sebastian Kwiatkowski/Tomasz Galiński/mili

Zwiększ tekstZmniejsz tekstCiemne tłoOdwrócenie kolorówResetuj