Obserwujemy królową na Instagramie, bo chcemy, żeby nas zauważyła. Trendy, które królują w mediach społecznościowych

Wprawdzie wakacje dobiegają końca, ale zapowiada się finał w fantastycznym, pogodowym stylu. Prognozy zwiastują dużo słońca, które świetnie będzie wyglądać w mediach społecznościowych.

– Czy wiesz Chris, że królowa Elżbieta ma swoje konto na Instagramie? No i powiedz mi, jak w dzisiejszych czasach nie posiadać tam swojego profilu? Wierzę, że królowa Elżbieta sobie siedzi ze swoim smartfonem i wrzuca zdjęcia – śmieje się Ewelina Potocka.

– Mamy dzisiaj sporo szczęścia, bo naszym gościem jest Mick Griffin, ekspert z Brand24, który opowie nam jak funkcjonują media społecznościowe. Obecnie to one rządzą światem. Wytłumacz mi proszę Mick, jakie są teraz trendy w mediach społecznościowych – prosi zaciekawiony Chris Farman.

– Nie ma jednego nurtu, każdy powie ci, że coś innego jest obecnie na czasie. Wyróżniamy jednak dwa rodzaje komunikacji. Ludzie chcą wchodzić w interakcję z markami, a także nawiązać kontakt z celebrytami. To nie jest tak, że obserwujemy profil królowej tylko dlatego, że jesteśmy ciekawi co u niej. Tak w głębi duszy marzymy o tym, żeby królowa nam odpisała – zdradza Mick Griffin.

Zwiększ tekstZmniejsz tekstCiemne tłoOdwrócenie kolorówResetuj