Teledysk promujący bollywoodzki film „Mersal”, którego sceny kręcono w Gdańsku, zdobywa coraz większą popularność w serwisie YouTube i ma już ponad 15,5 mln wyświetleń. Producenci filmu uznali, że Gdańsk może „udawać” Paryż. Zobacz, czy im się to udało.
Teledysk opublikowano w listopadzie ubiegłego roku. W odróżnieniu od zwiastuna filmu, w którym można zobaczyć sceny zarejestrowane w różnych miastach, w teledysku użyto jedynie scen kręconych w Gdańsku. Zdjęcia powstały między innymi przed Europejskim Centrum Solidarności, Stadionem Energa Gdańsk, na Głównym Mieście i na Dolnym Mieście.
– Szkoda tylko, że w podpisie pod wideo nie ma ani jednego słowa o tym, że powstało w Gdańsku. Jeden lokalny patriota z naszego miasta dopisał w komentarzach „Welcome to Gdańsk” – przypomina serwis gdansk.pl.
138 TYS. LAJKÓW
Teledysk ma już ponad 15,5 mln wyświetleń, pojawiło się pod nim 138 tys. „lajków” i ponad 3700 komentarzy.
Zdjęcia do filmu „Mersal” kręcone były w Gdańsku w maju ubiegłego roku przez pięć dni. Obraz opowiada o lekarzu z Indii, który pomaga ubogim, co zostaje zauważone w Europie. Bohater zostaje zaproszony do Paryża po odbiór prestiżowej nagrody, wtedy zaczyna się jego europejska przygoda. Premiera filmu odbyła się w październiku 2017r.
puch