„Diamonds are a girl’s best friend” śpiewała przed laty Marylin Monroe. Skoro więc najlepszymi przyjaciółmi kobiet są diamenty, to największą przyjemność na Walentynki sprawi kobiecie piękna biżuteria. Co podarować ukochanej? Przedstawiamy 7 młodych, polskich marek, które zachwycają.
1. BELLER WARSAW
fot. materiały prasowe Beller Warsaw
Mieszanka luksusu i minimalizmu to dewiza tej (jak sama nazwa wskazuje) warszawskiej marki. Elementy wykonywane są ręcznie w manufakturze. Przy jej produkcji używa się czternastokaratowego złota próby 585, srebra próby 925 oraz kamieni szlachetnych. W kolekcji są m.in. długie kolczyki w stylu boho, bransoletki z geometrycznymi elementami i pierścionki z minimalistycznymi detalami. Ceny zaczynają się od 190 zł za srebrny pierścionek.
3. MINTY DOT
fot. materiały prasowe Minty Dot
Propozycja dla kobiet, które lubią romantyczną, dziewczęcą biżuterię. W walentynkowej kolekcji marki dominuje wzór serca oraz motyw pereł. Niebanalnym pomysłem jest też naszyjnik-róża wiatrów z napisem „I would be lost without you”. W standardowej kolekcji naszą uwagę przyciągnęła delikatna biżuteria z gwiazdkami – dyskretna i bardzo kobieca (ceny kolczyków od 50 zł).
4. ANIMAL KINGDOM
fot. materiały prasowe Animal Kingdom
Łódzka marka, o której pisaliśmy już kilka miesięcy temu >>>TUTAJ. Markę założyła jubilerka i miłośniczka zwierząt Dorota, która w projektach postanowiła połączyć obie pasje i stworzyła unikatową biżuterię ze zwierzętami. Obecnie w ofercie marki jest 30 zwierząt do wyboru. Wśród nich jaskółka, kot czy wilk. Do zawieszki indywidualnie dobiera się model i kolor biżuterii.
5. VANDER JEWERLY
fot. materiały prasowe Vander Jewerly
Ozdobne bransoletki i naszyjniki w stylu boho. Ich głównymi elementami są połyskujące koraliki, kolorowe sznureczki i zawieszki w kształcie popularnej ostatnio rośliny – monstery. Biżuterię można kupić na platformie internetowej Showroom w bardzo atrakcyjnych cenach – od 65 zł za bransoletkę.
6. RETT FREM
fot. materiały prasowe Rett Frem
Nazwa „rett frem” to po norwersku „prosto”, dlatego trudno się dziwić, że dewizą marki jest minimalizm. Takie są też ich projekty – wyważone, intymne, niemalże niezauważalne, o opływowych kształtach. Spodobają się fankom klasyki, które nie lubią przepychu i świecidełek. W kolekcji znajdziemy m.in. kolczyki i naszyjniki. Ceny od 70 zł za najprostszy model.
7. SELFIE JEWELLERY
fot. materiały prasowe Selfie Jewellery
Czy da się połączyć skromny design z ozdobnymi kamieniami? Oczywiście, co udowadnia istniejąca zaledwie od 4 lat marka Selfie Jewellery. Głównym założeniem projektantów jest zasada „pick&mix”, czyli wybierz i łącz, dająca możliwość dowolnego łączenia ze sobą elementów zakupionych od Selfie. Biżuteria marki jest filigranowa, a jednocześnie przyciąga uwagę kolorowymi i świecącymi detalami. Naszą uwagę zwróciły m.in. nietypowe pierścionki wykonane z nitki. Cena – jedyne 59 zł. Bransoletkę kupimy za ok. 80-120 zł.