Pasażerowie pociągu- widmo dostaną odszkodowania za siedem godzin spóźnienia

Pasażerowie pociągu Wieniawski z Rzeszowa do Gdyni, który w sobotę miał siedmiogodzinne opóźnienie, mogą liczyć na zwrot kosztów podróży. Tak zapewnia Zuzanna Szopowska, rzecznik PKP Intercity. Pasażerowie powinni zajrzeć na stronę internetową przewoźnika gdzie znajdą informację jak tego dokonać. Część pasażerów oczekuje jednak zwrotu pieniędzy nie tylko za bilety. – Niektórzy ludzie potracili swoje rezerwacje w miejscach wypoczynku, opowiadał Piotr Zawrotniak, jeden z pokrzywdzonych przez kolej.

Wieniawski jechał z Rzeszowa do Gdyni. Tuż za Rzeszowem uszkodzona została lokomotywa. Po dwóch godzinach postoju jednostkę cofnięto do Rzeszowa. Tam wymieniono uszkodzona lokomotywę. Jednak już w Kraśniku nowa lokomotywa zepsuła się. Tym razem postój trwał około 6 godzin.

Aktualizacja 25.08 g.17:00

Pecha mieli pasażerowie pociągu Wieniawski z Rzeszowa do Gdyni. Najpierw skład zderzył się z samochodem, potem dwukrotnie wymieniano mu zepsute lokomotywy. W rezultacie do Gdyni zamiast w sobotę wieczorem dotarł nad ranem w niedzielę. W sumie miał siedem godzin opóźnienia i przywiózł umordowanych pasażerów. Na miejscu zamiast o 19:00 pociąg dojechał o trzeciej w nocy.

{flv}5522{/flv}

x-news

Zwiększ tekstZmniejsz tekstCiemne tłoOdwrócenie kolorówResetuj