Młodzi ludzie uczą się biznesu w Gdyni. Rozpoczyna się Gdynia Business Week

00000patronat

Rusza szósta edycja projektu edukacyjnego pod nazwą Gdynia Business Week. To intensywny sześciodniowy kurs, wzorowany na amerykańskim programie szkoły letniej Washington Business Week. Uczestnicy, w ramach kilkuosobowych grup-firm, uczą się podejmowania decyzji związanych z kierowaniem przedsiębiorstwem, a także ustalania cen sprzedaży, kosztów marketingowych oraz budżetów dla swoich „produktów”. Oprócz zajęć praktycznych mają miejsce prezentacje tematyczne obejmujące takie zagadnienia jak globalizacja, wielokulturowość w biznesie, tworzenie biznes planu czy społeczna odpowiedzialność biznesu.

Wszystkie zajęcia prowadzone są w języku angielskim. Prelegentami są przedstawiciele Microsoftu, Boeinga oraz gdyńskich i ogólnopolskich firm.

Na zakończenie programu w piątek 22 sierpnia zostaną tradycyjnie zorganizowane Targi, podczas których przedstawicieli lokalnego biznesu oceniają uczniowskie firmy i efekty ich pracy. Najlepsi otrzymają nagrody.

bg/marz
Zwiększ tekstZmniejsz tekstCiemne tłoOdwrócenie kolorówResetuj