Rusza szósta edycja projektu edukacyjnego pod nazwą Gdynia Business Week. To intensywny sześciodniowy kurs, wzorowany na amerykańskim programie szkoły letniej Washington Business Week. Uczestnicy, w ramach kilkuosobowych grup-firm, uczą się podejmowania decyzji związanych z kierowaniem przedsiębiorstwem, a także ustalania cen sprzedaży, kosztów marketingowych oraz budżetów dla swoich „produktów”. Oprócz zajęć praktycznych mają miejsce prezentacje tematyczne obejmujące takie zagadnienia jak globalizacja, wielokulturowość w biznesie, tworzenie biznes planu czy społeczna odpowiedzialność biznesu.
Wszystkie zajęcia prowadzone są w języku angielskim. Prelegentami są przedstawiciele Microsoftu, Boeinga oraz gdyńskich i ogólnopolskich firm.
Na zakończenie programu w piątek 22 sierpnia zostaną tradycyjnie zorganizowane Targi, podczas których przedstawicieli lokalnego biznesu oceniają uczniowskie firmy i efekty ich pracy. Najlepsi otrzymają nagrody.