Jest młoda, ładna i wciąż uśmiechnięta. Nic dziwnego, że jej potencjał dostrzegł modowy gigant Reserved. Oliwia Bieniuk, córka Jarosława Bieniuka i zmarłej Anny Przybylskiej wystąpiła w najnowszej kampanii polskiej marki odzieżowej.
Zdjęcia z udziałem Oliwii promują kolekcję Re Kids „Keep on Rockin” na sezon jesień/zima 2016/2017. Nastolatka pozuje m.in. w dżinsowych kurtkach, koszulach w kratę i t-shirtach z nadrukami. Tematem przewodnim sesji jest muzyka – scenografię tworzą płyty kompaktowe, stare wzmacniacze Marshalla oraz duże słuchawki.
IDEALNA MODELKA
Trzeba przyznać, że Oliwia świetnie nadaje się na modelkę – jest szczupła, uśmiechnięta i bardzo dziewczęca. A do tego naturalnie wypada przed obiektywem.
Skąd w niej taki talent? Być może nastolatka odziedziczyła go po rodzicach. Oboje występowali wcześniej w kampaniach reklamowych. Jarosław Bieniuk w ubiegłym roku promował odzież marki Tallinder, również należącej do koncernu LPP. Wcześniej występował w kampaniach perfum marki Avon. Z kolei Anna Przybylska w latach 2012-13 była twarzą polskiej marki obuwniczej CCC.
CZY PÓJDZIE ŚLADEM BROOKLYNA BECKHAMA?
Czy to początek kariery Oliwii na wybiegu? Tego nie wiemy, ale z pewnością udział w takiej kampanii daje szansę na większą rozpoznawalność. Możliwe jest, że 14-latka pójdzie śladem Brooklyna Beckhama (syn Davida i Victorii – red.), który promował kolekcje ubrań Reserved w ubiegłym roku. Była to pierwsza profesjonalna sesja zdjęciowa 17-latka i od niej zaczęła się jego spektakularna kariera w modzie. Brooklyn sprawdził się nie tylko przed, ale i za obiektywem – w lutym 2016 roku sfotografował kampanię domu mody Burberry.