Przepełnione skrzynki i spóźniające się paczki. Mieszkańcy gdańskiego Borkowa zaniepokojeni działalnością poczty

Wielodniowe opóźnienia, paczki, których trzeba szukać i listy, które nagle przychodzą w hurtowych ilościach. Tak działalność Poczty Polskiej opisują mieszkańcy Borkowa i niektórych osiedli w południowej części Gdańska.

Mieszkańcy podkreślają, że ostatnie tygodnie w wykonaniu Poczty Polskiej w rejonie Borkowa i części południowego Gdańska przyprawiły wielu o zawrót głowy. Opóźnione listy, awiza, których nie można odebrać w urzędzie pocztowym wskazanym na dokumencie, ginące paczki to tylko początek długiej listy uchybień, które Poczcie Polskiej wytykają jej klienci.

LISTY NIE MIEŚCIŁY SIĘ DO SKRZYNEK

– W zeszłym tygodniu z kolei miała miejsce taka sytuacja, że wielu mieszkańców dostało tak wiele listów, że nie mieściły się one do skrzynek. Ja również dostałam ich cały stos. Ale nie ma co się dziwić. Skoro listonosz przez praktycznie miesiąc nie przychodził, to trochę ich się nazbierało – mówi radna gminna z Borkowa, Weronika Chmielowiec.

Inny mieszkaniec wytykał, że wciąż czeka na paczkę z produktem zakupionym w internecie.

– Wiem, że sprzedający ją wysłał, natomiast ja jej wciąż nie dostałem. Pytałem o to w okolicznych urzędach pocztowych, ale nigdzie nie ma informacji. Zresztą to, co dzieje się w urzędach, to temat na kolejną historię. Potężne kolejki, podenerwowani ludzie szukający swoich przesyłek – mówi mieszkaniec.

BRAK LISTONOSZY I ROSNĄCA LICZBA PRZESYŁEK

Jeden z gdańskich pocztowców potwierdził to, co podejrzewali mieszkańcy: powodem kłopotów w Borkowie i okolicach są brak listonoszy i rosnąca w okresie przedświątecznym liczba przesyłek. Otrzymaliśmy też oficjalny komunikat od Zbigniewa Baranowskiego, rzecznika Poczty Polskiej. Czytamy w nim: „obsługa miejscowości Borkowo odbywa się na bieżąco. Dzięki podjętym przez nas działaniom, polegającym m.in. na wzmocnieniu obsady placówki, sytuacja ustabilizowała się. Doręczanie korespondencji w Borkowie monitorujemy na bieżąco, aby wyeliminować ewentualne niedogodności. Przepraszamy naszych klientów za utrudnienia”.

Sylwester Pięta/puch

Zwiększ tekstZmniejsz tekstCiemne tłoOdwrócenie kolorówResetuj