Rewolucja w handlu internetowym? Allegro z nową ofertą abonamentu na przesyłki

Największy internetowy serwis handlowy w Polsce wprowadza abonament na przesyłki. Przez rok będzie można dostać łącznie 365 paczek. Za każdą zapłacimy tylko 13 groszy. W poniedziałek serwis Allegro wprowadził nową ofertę na przesyłki. Usługa Allegro Smark pozwala na dostarczenie 365 przesyłek w ciągu 12 miesięcy za jednorazowy abonament w wysokości 49 zł. 

ODBIÓR W PUNKCIE

Przesyłki nie będą jednak dostarczane bezpośrednio do odbiorcy. W ramach oferty serwis wyśle paczkę do jednego z 15 tysięcy automatów paczkowych albo punktów odbioru takich jak: Paczkomaty InPost, punkty Ruchu, sklepy Freshmarket i Żabka, stacje Orlen oraz placówki Poczty Polskiej. Serwis zapewnia również, że usługa będzie realizowana tylko w stosunku do oferty tych sprzedających, którzy spełniają kryteria związane z bezpieczeństwem transakcji i jakości świadczonych usług. Allegro ma na bieżąco weryfikować czy te warunki zostały spełnione.

W ramach nowej usługi serwis oferuje m.in.: – bezpłatną dostawę do Paczkomatów i punktów odbioru oraz listami poleconymi na terenie całej Polski. Łącznie w ramach usługi możesz skorzystać nawet z 365 przesyłek przy usłudze opłaconej na 12 miesięcy i nawet 180 przesyłek przy usłudze wykupionej na 6 miesięcy

– bezpłatne zwroty przesyłek Allegro Smart!, których dostawa była zrealizowana do Paczkomatów i punktów odbioru (nie dotyczy listów poleconych)

– priorytetową obsługę – wnioski w Program Ochrony Kupującego rozpatrzymy w ciągu 2 dni roboczych

„Z Allegro Smart! skorzystasz, jeżeli łączna cena towarów od jednego Sprzedającego wynosi minimum 40 zł”

REWOLUCJI NIE BĘDZIE?

– To zdecydowanie krok w dobrym kierunku – skomentował w Radiu Gdańsk ekonomista Stanisław Szultka. – Najdroższa w dostarczaniu przesyłek jest tzw. ostatnia mila, czyli ten ostatni etap doręczenia do odbiorcy. W tym przypadku Allegro dostarczy przesyłki do punktów odbioru. Na razie jednak trudno mówić o rewolucji. Oferta jest ciekawa i zobaczymy jak się rozwinie – dodał.

– Allegro, jako najważniejszy gracz na rynku internetowym, może dyktować warunki swoim podwykonawcom. Jednocześnie konkurencja jest silna, a Allegro taką ofertą stara się wzmocnić swoją pozycję. Jednak ja również nie przewiduję w tym jakiejś rewolucji. To się po prostu dzieje w handlu internetowym – ocenił ekonomista Dariusz Wieczorek.

Jacek Klejment

Zwiększ tekstZmniejsz tekstCiemne tłoOdwrócenie kolorówResetuj