Zgłaszanie problemów do urzędu przez aplikację? Jak najbardziej. „Gdynia.pl” w telefonie zyskała nowe rozwiązania

Kilka kliknięć i informacje od mieszkańców trafią do Urzędu Miasta. Gdynia unowocześniła aplikację miejską. „Gdynia.pl” w telefonie zyskała przejrzystą szatę graficzną i nowe rozwiązania. Powstał między innymi Asystent Mieszkańca, dzięki któremu mieszkańcy sami zgłoszą do urzędu swoje problemy.

– To bardzo nowatorskie rozwiązanie polegające na dodawaniu informacji, zgłaszaniu do urzędu miasta różnego rodzaju usterek, takich jak uszkodzenia w jezdni, potrzeby wybudowania nowych chodników czy uszkodzone drzewa. Jako urząd zobowiązujemy się do tego, by co najmniej sprawdzić stan i o ile jest to możliwe, w jak najszybszym czasie usunąć usterkę – zapowiada wiceprezydent Gdyni Bartosz Bartoszewicz.

ROZSZERZANE TEMATY

Dzięki powiadomieniom mieszkańcy będą mogli na bieżąco śledzić postęp w swojej sprawie. Katalog tematów będzie stale rozszerzany. „Gdynia.pl” obsługiwania jest przez zespół Gdyńskiego Centrum Kontaktu. Znajdują się w niej również kalendarium, aktualności oraz komunikaty służb miejskich. Aplikację można bezpłatnie pobrać ze sklepów z aplikacjami, które dostępne są w każdym smartphonie.

Magdalena Manasterska/pOr

Zwiększ tekstZmniejsz tekstCiemne tłoOdwrócenie kolorówResetuj