Kociewie chce stworzyć listę najważniejszych atrakcji turystycznych i przysmaków regionalnych. W trakcie konferencji Kociewie 3.0 podsumowano pomysły na promocję regionu.
Piotr Kończewski, dyrektor Biura Lokalnej Organizacji Turystycznej Kociewie uważa, że to krok w dobrą stronę.
– Będziemy chcieli wskazywać, certyfikować, pokazywać i promować te najważniejsze miejsca, ale też przeżycia, usługi turystyczne, ale być może nie tylko, które identyfikują Kociewie, pokazują je na zewnątrz – wyjaśnia.
– Do odkrycia jest dużo. Moim takim osobistym, sekretnym miejscem, poza oczywiście stolicą Kociewia, Starogardem Gdańskim, w którym dzisiaj jesteśmy, jest taka trasa, która prowadzi z Trójmiasta do Zblewa i sama wieś, w której można skosztować przepysznych ptysiów – dodaje Magdalena Węgrowicz, wicedyrektor Biura Pomorskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej.
Więcej o planach promocji Kociewia mówiliśmy w magazynie „Wiadomości i Muzyka”:
Filip Jędruch/aKa