Zmiany w wypłatach świadczeń mieszkaniowych w Słupsku. Garść istotnych informacji

W związku z epidemią koronawirusa Urząd Miejski w Słupsku wprowadził szereg ulg i dodatków dla mieszkańców miasta. Zmieniono także sposób wypłaty świadczeń mieszkaniowych.

– W obecnej sytuacji wszyscy mieszkańcy powinni zwracać większą uwagę na zmiany, obostrzenia czy ulgi, które my, jako urząd miasta, wprowadzamy w życie, a które naszym mieszkańcom się należą. Sytuacja jest dynamiczna i właściwie każdy dzień przynosi nam coś nowego. W tej chwili zmienione zostały zasady przyznawania dodatków za energię czy dodatków mieszkaniowych za kwiecień – mówi Monika Rapacewicz ze słupskiego ratusza. Jak podkreśla, jeśli zajdzie taka potrzeba, nowe zasady zostaną przedłużone na kolejne miesiące.

DODATKI TRAFIĄ NA KONTO

Wypłata dodatków mieszkaniowych będzie w całości przekazana na konto zarządców lokali. Mieszkańcy tych, które nie posiadają zarządcy, muszą złożyć w słupskim magistracie stosowne oświadczenia z numerem konta bankowego. Jeśli tego nie zrobią, dodatki nie zostaną im wypłacone.

– Dodatki za energię elektryczną wypłacamy na podstawie oświadczeń z numerami konta. Jeśli mieszkańcy nie posiadają rachunku bankowego, muszą w oświadczeniach podać nam przypisany numer dostawcy energii. W takiej sytuacji będziemy wysyłać je bezpośrednio do dostawcy – tłumaczy Monika Rapacewicz.

Oświadczenia oraz szczegóły dotyczące wypłat dodatków dostępne są na stronie internetowej slupsk.pl.

Joanna Merecka-Łotysz/am

Zwiększ tekstZmniejsz tekstCiemne tłoOdwrócenie kolorówResetuj