Dobrze napisane CV to pierwszy krok do zmiany pracy na taką, która spełnia nasze oczekiwania. Ten dokument jest szansą na zrobienie dobrego wrażenia jeszcze przed rozmową kwalifikacyjną, a jego jakość często decyduje, czy do spotkania z potencjalnym pracodawcą w ogóle dojdzie.
Dziś gościem audycji Przedsiębiorczy Słupsk była Aneta Matyjaszek z Biura Karier Uniwersytetu Pomorskiego w Słupsku. Na naszej antenie podpowiedziała, co powinno się znajdować w dobrze skonstruowanym CV, a jakich rzeczy powinniśmy unikać.
JAK POPRAWNIE NAPISAĆ CV?
– Nie ma jednego wzoru na dobrze napisane CV, ale są pewne złote zasady, których powinniśmy przestrzegać. Między innymi te, które mówią o tym, że CV powinno być przede wszystkim aktualne i odpowiadające na konkretną ofertę pracy – mówi Aneta Matyjaszek.
W rozmowie poruszone zostały takie kwestie, jak zamieszczanie zdjęcia, to, czy koniecznie należy wszystkie dotychczasowe miejsca pracy i czy fakt odbycia przez nad kursu gotowania jest istotny z punktu widzenia pracodawcy. Zapraszamy do wysłuchania całej audycji.
Posłuchaj więcej:
Kinga Siwiec/ar