Czy marka ma znaczenie, czym kierujemy się, wybierając ubrania? Co ma dla nas większą wartość jakość materiału czy logo? Czego szukamy, wybierając odzież i kreując swój własny styl. Na te pytania odpowiadali młodzi ludzie Emilia i Damian, którzy prowadzą swój własny outlet w Słupsku.
– Z tym wybieraniem ubrań jest bardzo różnie. Trafiają do nas ludzie poszukujący różnych rzeczy, więc i poszukiwacze perełek i szukający stylu czy wygody – mówi pani Emilia.
Polacy na zakupach, kierują się przede wszystkim ceną, ale dla wielu liczy się również to, gdzie robi się zakupy.
– Wiele osób ciągle bardziej ceni sobie kontakt bezpośredni. Sposób doradzania, możliwość przymiarki i ewentualnych zwrotów – mówi pan Damian. – Jesteśmy otwarci, młodzi, korzystamy też z mediów społecznościowych. Tam też można do nas pisać i pytać o rzeczy, które znajdują się w sklepie stacjonarnym. Dla wielu klientów marka ma znaczenie, bo za nią idzie jakość -dodaje.
Zapytaliśmy mieszkańców Słupska, czego szukają wybierając odzież i czy marka ma znaczenie?
– Ma znaczenie, często niestety i ja i moi znajomi patrzymy na metkę. Zwłaszcza na te rzeczy, które w tej chwili są modne. Fajnie jest mieć też w szafie, co nas wyróżnia na tle rówieśników. Szukamy rzeczy outletowych czy odwiedzamy second-handy, bo w nich za niewielką kwotę można czasem znaleźć cuda. No i nie oszukujmy się, cena jest atrakcyjniejsza niż od producenta czy w firmowym sklepie – mówi słupszczanka.
-Dla mnie marka nie ma znaczenia, staram się kupić to co mi się podoba, ale zdecydowanie jeśli chodzi o dodatki, to muszą być wyjątkowe, zwracające uwagę i przyciągające oko – dodaje kolejny nasz rozmówca.
Posłuchaj:
Joanna Merecka-Łotysz/ar