Ponad milion osób odwiedziło w sezonie sopockie molo. Siedem mln zł zysków z biletów

Majówka na sopockim molo (fot. Anna Rezulak/KFP)

Rekordowa liczba wejść na sopockie molo. Od połowy kwietnia do końca września największą atrakcję kurortu odwiedziło ponad milion osób.

Jak podkreśla Bartłomiej Barski, prezes Sopockiej Organizacji Turystycznej, w tym czasie wstęp na molo jest płatny.

– Odnotowaliśmy blisko 20 tysięcy wejść na molo z udziałem mieszkańców. 1 102 000 to wejścia zarejestrowane po stronie turystów i odwiedzających nasz kurort. Bywały dni, kiedy po deskach sopockiego molo było trudno przejść, ale w tym też taki urok. Jak widać ludzie chcą tego doświadczyć – mówi.

MIESZKAŃCY CHĘTNIE I REGULARNIE ODWIEDZAJĄ MOLO

Jak dodaje Izabela Heidrich, rzeczniczka Urzędu Miasta w Sopocie, dzięki systemowi Karty Sopockiej urzędnicy miejscy odkryli, że są mieszkańcy regularnie spacerujący po molo.

– Mamy mieszkańców, którzy każdy dzień rozpoczynają od spaceru na molo. To taki poranny rozruch, ale myślę też, że ogromna przyjemność dla ciała i dla ducha – wyjaśnia.

PRZYCHÓD Z BILETÓW

Dzięki udanemu sezonowi sopockie molo zarobiło na biletach około siedmiu milionów złotych. Zysk zostanie przeznaczony głównie na prace remontowe i konserwatorskie.

Od 1 października do połowy kwietnia wejście na molo w Sopocie jest bezpłatny. Mieszkańcy z kartą miejską wchodzą za darmo przez cały rok.

IAR/aKa

Zwiększ tekstZmniejsz tekstCiemne tłoOdwrócenie kolorówResetuj