W Gdyni powstaną dwa terenowe oddziały urzędu miejskiego. Co będzie można w nich załatwić?

Urząd Miasta Gdyni (fot. KFP/Anna Bobrowska)

Mieszkańcy zachodniej i północnej Gdyni będą mogli łatwiej załatwić sprawy urzędowe. Władze miasta planują uruchomienie terenowych oddziałów urzędu miasta na Oksywiu i Chwarznie-Wiczlinie. Dokładne lokalizacje nie są jeszcze znane, ale wiadomo, że ich funkcjonowanie rozpocznie się w październiku.

Łukasz Kobus, sekretarz Gdyni, przekazał, że w terenowych oddziałach urzędu miejskiego mieszkańcy będą mogli załatwić podstawowe sprawy urzędowe. – Możliwe będzie zameldowanie, wyrobienie dowodu osobistego czy rejestracja pojazdu. Co ważne, bezpośrednio przy stanowisku mieszkańcy będą mogli wnieść opłaty za dane usługi. Nowością są terminale płatnicze – zaznaczył Kobus.

Zmiany szykują się też w funkcjonowaniu urzędowej placówki w Centrum Handlowym Riviera w Gdyni.

Posłuchaj materiału naszego reportera:

Marcin Lange/mk

Zwiększ tekstZmniejsz tekstCiemne tłoOdwrócenie kolorówResetuj