Usilne szukanie darmowych miejsc parkingowych i często nie dajemy napiwków. Wiemy więcej o oszczędnościowych zwyczajach Polaków

Ponad połowa Polaków kupuje głównie podczas promocji, dwóch na pięciu zawsze szuka bezpłatnych miejsc do parkowania, a co trzeci rodak nie daje napiwków – wynika z badania „Zwyczaje finansowe Polaków”. Dodano, że prawie każdy znajdzie za to pieniądze na zaproszenie gości. O zwyczajach oszczędnościowych Polaków rozmawiali eksperci audycji Ludzie i Pieniądze. Program prowadziła Iwona Wysocka, a jej gośćmi byli: Joanna Staniszewska – Youll.pl i Rafał Dadej – Ambition Group.

– Wszystko jest w jakimś kontekście. Warto spojrzeć skąd się biorą takie zachowania. Na pewno bardzo często są oparte na kulturze – mówiła Joanna Staniszewska.

– Chcę zaznaczyć, że oszczędność to nie jest sknerstwo. Oszczędność jest dobra. Nie mówię tutaj o tym, by nie dawać napiwków. Ale sama oszczędność jest bardzo dobrą cechą, którą widać często u osób, które mają więcej pieniędzy – dodawał Rafał Dadej.

 

Zwiększ tekstZmniejsz tekstCiemne tłoOdwrócenie kolorówResetuj