Jak powstały „Strzygi”, gra RPG o zemście w stylu filmów z lat 90.? [KARTA PUŁAPKA]

Zapraszam do odsłuchania ostatniego wydania wakacyjnego spotkania z grami bez prądu. W związku z powrotem jesiennej ramówki po dziesięciu wydaniach zawieszamy „Kartę Pułapkę”, ale na szczęście zawsze pozostaną nam archiwalne wydania, w których jest solidna dawka wiedzy i ciekawostek. W tym wydaniu bierzemy na warsztat polską grę RPG pod tytułem „Strzygi”.

Rozmawiam z Łukaszem Kołodziejem, znanego też pod pseudonimem Skavenloft. Wymyślił „Strzygi”, grę fabularną o zemście zza grobu, która doczekała się już kilku dodatków, a nadchodzą kolejne! Pytam o kulisy powstania gry i o to, czy każdy z graczy „ma w sobie grę”.

 

 

W trakcie rozmowy pada także kilka słów o Fajerbolu, czyli fanpejdżu i grupie osób pasjonujących się eRPeGami. Fanpejdż można śledzić TUTAJ. Z kolei link do poprzednich wydań Karty Pułapki znajdziecie TUTAJ. Zapraszam do słuchania!

 

Filip Jędruch

Zwiększ tekstZmniejsz tekstCiemne tłoOdwrócenie kolorówResetuj