Łatwe i szybkie zakupy spożywcze online. InPost wchodzi na rynek z nową ofertą usług

(Fot. freepik.com)

Zakupy spożywcze online to rozwiązanie, które pozwala zaoszczędzić czas i nerwy związane z bieganiem po sklepach. Jak zrobić zakupy z najnowszą aplikacją InPost?

Co to jest InPost Fresh?

InPost Fresh to najnowsza aplikacja polskiej firmy kurierskiej. Za jej pomocą można zamówić produkty spożywcze i wiele innych artykułów prosto do domu lub do wybranego automatu Paczkomat®.

W InPost Fresh dostępne są dwie usługi. Pierwsza z nich realizowana jest w wybranych miastach przez markety Makro oraz Carrefour. Druga usługa nosi nazwę Tysiące produktów. W jej ramach można zamawiać towary od wielu różnych dostawców z całej Polski.

Szczegółowe informacji na temat usług dostępnych w aplikacji można znaleźć na stronie samego przewoźnika (https://inpostfresh.pl/). W zakładce „FAQ” widnieją odpowiedzi na najważniejsze pytania dotyczące obsługi aplikacji czy też przebiegu całego procesu zakupu i dostawy zamówienia.

Jak wyglądają zakupy w aplikacji InPost Fresh?

Zakupy w InPost Fresh trzeba rozpocząć od pobrania aplikacji. Następnie klient musi się zarejestrować przy pomocy numeru telefonu. Chcąc skorzystać z usługi Świeże zakupy, po zalogowaniu do aplikacji trzeba podać również swój kod pocztowy. Na jego podstawie InPost wyszuka i wskaże okolicznych Partnerów, którzy dostarczają zakupy.

Po rejestracji można przejść do samych zakupów. Kiedy wszystkie produkty znajdą się w wirtualnym koszyku, nadchodzi etap związany z wyborem sposobu oraz terminu dostawy. Warto pamiętać, że w przypadku usługi Tysiące produktów doręczenie jest darmowe, gdy kwota wszystkich produktów wynosi co najmniej 40 zł.

Na sam koniec pozostaje już tylko sfinalizować zamówienie. Można to zrobić za m.in. sprawą szybkiego przelewu, lub BLIKIEM. Dla klientów, którzy korzystają z usługi Świeże zakupy, udostępniona jest również opcję płatności za pobraniem u kuriera.

Jakie produkty można kupić online?

W InPost Fresh można znaleźć wiele produktów z kilku kategorii. Oprócz zakładki z produktami spożywczymi w aplikacji dostępne są również karmy i gadżety dla zwierząt, kosmetyki czy towary niezbędne do utrzymania porządku w domu. Jakie artykuły można znaleźć w poszczególnych kategoriach?

Wśród produktów spożywczych dostępne są m.in. ryby, mięsa, napoje, przetwory, przekąski, słodycze, a także produkty sypkie. Z aplikacji można też zamówić gotowe dania czy artykuły z kategorii „Zdrowa żywność”.

W zakładce „Kosmetyki i higiena” znajdują się niezbędniki do pielęgnacji twarzy, ciała, włosów, stóp oraz dłoni. Oprócz tego można tam znaleźć również produkty do depilacji i higieny intymnej.

„Porządki” to kategoria z artykułami do sprzątania, prania, prasowania czy zmywania naczyń. W zakładce o tej nazwie dostępne są także produkty takie jak odświeżacze powietrza. Natomiast kategoria „Dla zwierząt” to zbiór artykułów dla kotów, psów, małych pupili, ryb i ptaków.

Artykuł sponsorowany

Zwiększ tekstZmniejsz tekstCiemne tłoOdwrócenie kolorówResetuj