Jarosław Bieniuk twarzą odzieżowej marki z Gdańska

Jarosław Bieniuk został nową twarzą Tallindera, nowej luksusowej marki odzieżowego giganta z Gdańska – LPP.

Były zawodnik Lechii Gdańsk i partner zmarłej aktorki Anny Przybylskiej będzie promował kolekcję dedykowaną osobom powyżej 30 roku życia, które „kreując swój wizerunek wyznają zasadę less is more i poszukują ponadczasowych, eleganckich projektów”.

– Bohater naszej najnowszej sesji to prawdziwy współczesny gentleman, który uosabia charakterystyczną dla naszej marki klasę, elegancję i charyzmę – przekonuje firma LPP na facebooku.

SILNY KONKURENT RYNKOWY

Tallinder to szósta marka LPP. Chce ona konkurować z gigantami takimi jak Massimo Dutti, Hugo Boss, Max Mara, Gant czy Simple. Taka też jest jej polityka cenowa.

W latach 90. koncern LPP od podstaw stworzył Reserved, jeden z najbardziej rozpoznawalnych brandów na polskim rynku. Dziś Reserved to modowa potęga – salony marki znajdują się nie tylko w Polsce, ale i m.in. na Bliskim Wschodzie i w Niemczech. Trzy lata temu do brandu dołączyła najmłodsza marka – SiNSAY skierowana do nastolatek. Do LPP należą także Mohito, House i Cropp.
Anna Moczydłowska
Zwiększ tekstZmniejsz tekstCiemne tłoOdwrócenie kolorówResetuj