Gdańska firma otwiera spółkę w Londynie. „Najpierw Europa, potem kolejne kontynenty”

Gdański Sescom rozwija technologie przyszłości i zdobywa zachodnie rynki. Firma wchodzi w cyfrową analizę emocji klientów czy reklamę kierowaną bezpośrednio do konkretnego klienta.

Firma otworzyła w Londynie spółkę Sescom Ltd. – Wybraliśmy Wielką Brytanię nie bez przyczyny – mówi prezes Sescomu Sławomir Halbryt.

NAJPIERW EUROPA, PÓŹNIEJ RESZTA ŚWIATA

– Londyn jest miejscem, gdzie wykuwają się takie technologie. Co więcej, na tamtejszym rynku bardzo często testuje się nowe rzeczy. Europa jest naszym celem do 2020 roku. Wtedy już chcemy być gotowi, by ruszyć na któryś z innych kontynentów. Nowa strategia otwiera Sescom na digital transformation, czyli dostarczenie technologii, która ma świadczyć usługi. Chcemy wpisać się w ten trend – wyjaśnia Sławomir Halbryt.

TECHNOLOGIE WSPIERAJĄCE CZŁOWIEKA

Według Sławomira Halbryta powszechna cyfryzacja i pojawienie się sklepów internetowych wymuszają nowoczesne inwestycje także w tradycyjnych sklepach – Tutaj wkraczamy my – wyjaśnia prezes firmy. – Te technologie mają wspierać sprzedawcę, by trafnie rozpoznawał potrzeby klienta. Mówię np. o reklamach kontekstowych, które przestają być krzykliwe i irytujące, a zaczynają pełnić rolę doradcy.

POMÓC STARTUPOM

Dlatego firma rozpoczyna współpracę ze startupami. – Na dziś mamy ambicje, by współpracować ze startupami z całego świata. Oczywiście małymi kroczkami zaczynamy od naszego rynku, bo tu się wiele dzieje. Dużo młodych startupów ma świetne pomysłów i chcemy stworzyć im warunki, by je rozwijały. A my będziemy pokazywać je naszym klientom – tłumaczy Sławomir Halbryt.

Firma Sescom powstała 8,5 roku temu. Obsługuje 31 tysięcy placówek handlowych w Europie.

Iwona Wysocka/mili

Zwiększ tekstZmniejsz tekstCiemne tłoOdwrócenie kolorówResetuj