„Pracownik ZUS-u nie przychodzi do domu i nie oczekuje zapłaty za jakieś usługi”. Trwa akcja „Bezpieczny senior”

Z okazji październikowych „Dni Seniora” Zakład Ubezpieczeń Społecznych zorganizował akcję pod hasłem „Bezpieczny senior”, która ma wyczulić starsze osoby na próby oszustw.

Według policji złodzieje, wykorzystujący metody na wnuczka, policjanta czy urzędnika, wciąż są aktywni, komentowała Barbara Gawłowicz-Witkiewicz z Komendy Wojewódzkiej Policji w Gdańsku. – Cały czas mają miejsce takie oszustwa w województwie pomorskim. Cały czas odnotowujemy telefony od osób, które mówią, że ktoś próbował ich oszukać. Ci oszuści cały czas działają – ostrzegała.

„PRACOWNIK ZUS NIE PRZYCHODZI DO DOMU”

Kierownictwo ZUS-u uświadamia także, że pracownicy zakładu nie odwiedzają mieszkańców. – Pracownik ZUS-u nie przychodzi do domu, nie puka do drzwi i nie oczekuje zapłaty za jakieś usługi – dodawała dyrektor gdańskiego oddziału ZUS Aneta Pawłowska.

Policja apeluje, by nie wpuszczać obcych osób do domu i nie podawać przez telefon żadnych swoich danych. 

 

Monika Mazur-Chrzan/mm

Zwiększ tekstZmniejsz tekstCiemne tłoOdwrócenie kolorówResetuj