Firma z Gdańska ułatwi życie kibicom Legii Warszawa. Jak się sprawdzi, prawdopodobnie pomoże też innym klubom

Gdańska firma TicketCo ma opracować specjalną, internetową platformę, która ułatwi sprzedaż biletów, szalików, koszulek czy nawet stadionowych przekąsek. Jeżeli rozwiązanie się sprawdzi, to niewykluczone, że pojawi się także na innych obiektach piłkarskich w kraju.

Firma TicketCo, która siedzibę ma przy al. Hallera w Gdańsku, ma zadbać o to, aby m.in. sprzedaż biletów na mecze Legii Warszawa była sprawniejsza. Wprowadzone rozwiązanie ma zmniejszyć m.in. kolejki przy bramach wejściowych w dniu meczowym.

NIE TYLKO ŁATWIEJSZY ZAKUP BILETÓW

 

– Jesteśmy nową platformą, w pełni zdigitalizowaną, która pozwala na komercjalizację meczu nie tylko pod kątem biletu. Pozwala kibicom przedstawienie dodatkowych produktów i korzyści. Poza stroną organizatora meczu, poza Facebookiem, uruchomiamy aplikację TicketCo Wallet, która w kilku krokach pozwoli na zakup dodatkowych produktów – jedzenia i picia, czy zakwaterowania przy okazji wydarzenia – mówi Tomasz Kowalski z TicketCo.

TO ODPOWIEDŹ NA ZMIANY RYNKU

Zadowolona jest też druga strona kontraktu. – Nawiązanie współpracy jest częścią rewolucji technologicznej, którą przechodzi Legia. Naszym celem jest wprowadzenie nowoczesnych rozwiązań, które pozwolą dopasować naszą ofertę do potrzeb i oczekiwań kibiców. Potrzebowaliśmy partnera, który zarówno rozumie zmieniający się rynek, ale również poznaje i rozumie potrzeby stołecznego klubu i dostosuje rozwiązania do naszej strategii – powiedział Łukasz Sekuła, członek zarządu Legii Warszawa.

Jeśli system sprawdzi się na stadionie przy ul. Łazienkowskiej w stolicy, jest szansa, że pojawi się też na innych obiektach. Nieoficjalnie dowiedzieliśmy się, że systemem są zainteresowane inne kluby ekstraklasy.

Maciej Naskręt/mmt

Zwiększ tekstZmniejsz tekstCiemne tłoOdwrócenie kolorówResetuj