Centrum operacyjne Facebooka otwarto w Gdańsku. Na razie pracuje w nim 80 osób, ale to dopiero początek

W gdańskich biurach w Olivia Business Centre w Gdańsku otwarto siedzibę centrum operacyjnego Facebooka. Oddział ma pomagać małym i średnim przedsiębiorstwom w zakresie kampanii promocyjnych. Na razie w centrum zatrudnionych jest 80 osób, ale do 2023 r. zespół rozszerzy się do 500 miejsc.

Olivia Business Centre to największe centrum biurowo-biznesowe w Trójmieście. Poza Facebookiem biura w Gdańsku mają też między innymi Amazon, Sii, Epam, InfoShare oraz centrum IT Nordei. 

– Cieszymy się, że jeden z najbardziej znanych brandów konsumenckich na świecie oficjalnie ogłosił współpracę z Telus, i to współpracę nakierowaną na rozwój biznesu, czyli małe i średnie firmy oraz reklamodawców – mówi dyrektor działu komercjalizacji Olivia Business Centre Maciej Kotarski.

POMOC W KILKU JĘZYKACH

Firma pomoże małym i średnim przedsiębiorstwom w prowadzeniu kampanii marketingowych czy rekrutacyjnych w oparciu o media społecznościowe. Początkowo wsparcie będzie udzielane w językach polskim i rosyjskim. Docelowo usługi będą obejmować też inne języki, takie jak czeski, węgierski, rumuński, niemiecki i angielski. Pomoc dotyczyć będzie wszystkich platform komunikacyjnych i społecznościowych, zarządzanych przez Facebooka. Firma podpowie przedsiębiorstwom, jak prowadzić kampanie zarówno na samym Facebooku, jak i na Instagramie, Messengerze czy WhatsAppie.

– Olivia ze względu na skalę i możliwości wzrostu jest najczęściej wybierana przez największe firmy światowe na lokalizację swoich centrów operacyjnych. Z olbrzymią satysfakcją odbieramy to, że kolejny rezydent Olivii będzie prowadził stąd obsługę całego regionu Europy Środkowo-Wschodniej – tłumaczy Maciej Kotarski.

 

ua

Zwiększ tekstZmniejsz tekstCiemne tłoOdwrócenie kolorówResetuj